loading...
متن های عاشقانه,تصاویر عاشقانه,خانه عاشقان,,سایت عاشقانه,لاورخانه,خانه عاشقانه,سایت اختصاصی تصاویر عاشقانه
amir ali بازدید : 134 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (0)

سالها بعد....
قرار نیست اتفاقی بیفتد !
نه در آغوش دیگری غلت میزنم
نه سر کسی دیگر را روی شانه هایم نگه میدارم !
سالها بعد....
من درگوشه ای از این دنیا در یک خیابان
دست درجیب پیاده روی میکنم ....
ومدام یک آهنگ را زیر لب زمزمه میکنم !
سالها بعد...
من همینم که میبینی!
عصبی غیر قابل تحمل و یخ
یخ تر از هرموقع !
سالها بعد...
هنوز هم من به یادت میوفتم !
و نمیدانم که تو کجایی ...
چه میخوری ...
چه میپوشی ..
و با چه کسی " هم عشق " شده ای !
سالها بعد ...
من پشیمانم !
چون دیگر کسی را ...
اندازه تو دوست نخواهم داشت !
و تو هم بی شک تنهایی ...
چون باز هم دیگر کسی تورا اندازه من دوست نخواهد داشت...
هرکه گفته فراموش میشود!
دروغ گفته است!
بهانه آورده تا شاید خودش را دلداری دهد!
فراموش نمیشود!
تا ابد می ماند!
قصه دلداگی و عاشقی!
حتی اگر متنفر شوی!
ببری!
دور شوی !
سایه اش را با تیر بزنی!
باز هم هست!
یک جایی تو را پرت میکند
به تمام خاطراته خوب .... به خنده ها و اخم هایش ... بازهم حرارتش را احساس میکنی!!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لاور خونه,خانه عاشقان,جدید ترین متن ها و تصاویر عاشقانه و عارفانه,عکس نوشته های عاشقانه,تصاویر عاشقانه خفن و جذاب,تصاویر 2014 عاشقانه,عکس های فانتزی عاشقانه,تصاویر تاریک و زیبای عاشقانه,عکس های فانتزی عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 291
  • بازدید سال : 2,133
  • بازدید کلی : 80,596
  • کدهای اختصاصی